Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
ZAMKNIJ X

120 przygód Koziołka Matołka - Plan wydarzeń

1. Zebranie kóz, zwierzęta postanawiają wysłać kogoś do Pacanowa, by przekonać się, czy mieszka tam kowal, który kuje kozy
2. Koziołek Matołek zgłasza się na ochotnika do wypełnienia misji
3. Koziołek rusza w drogę, ale napada go pies
4. Bohater ucieka na drzewo, które strąca go wprost na jeża
5. Poraniony kozioł szuka pomocy u niedźwiedzia, ale ucieka
6. Kozioł posila się kapust rosnącą w polu
7. Matołka przyłapuje właściciel i oddaje w ręce sędziego
8. Kozioł zostaje zamknięty w komórce
9. Nocą komórkę kradną przestępcy, widząc kozła - uciekają
10. Bohater zostaje uwolniony przez czarownicę
11. Wiedźma chce go zjeść
12. Matołek przekonuje czarownicę, że zna miejsce, gdzie ukryto wielkie bogactwa
13. Po drodze wtrąca ją do jeziora
14. Matołek wraca do domu wiedźmy i uwalnia przebywające tam dzieci
15. Bohater wędruje nocą, potrąca go auto
16. Głodny kozioł szuka jedzenia, prosi o pomoc wiewiórkę, ale nie ma czym jej zapłacić
17. Matołek trafia do miasta, gdzie, zgodnie z nowym prawem, po rynku nie wolno paradować ludziom z brodą
18. Kozioł zostaje złapany, kat ścina mu głowę
19. Szew przyszywa głowę koziołka solidną dratwą i daje mu jeść
20. Kozioł bierze udział w konkursie królewny Zosi na najpiękniejszą pieśń
21. Beczenie Matołka drażni królową, Zosia każe go schwytać i upiec
22. Kozioł ucieka w przebraniu kuchcika
23. Bohater trafia na okręt gdzie zostaje kucharzem
24. Po pierwszym ugotowanym posiłku rozgniewana załoga wystrzeliwuje Matołka z armaty
25. Kozioł spada na wyspę która okazuje się być wielorybem
26. Od utonięcia ratuje Matołka wielki ptak, który zanosi go na Księżyc
27. Ptak chce pożreć koziołka, przepędza go pan Twardowski
28. Szlachcic radzi, by kozioł wrócił na Ziemię na jednej ze spadających gwiazd
29. Kozioł wpada do Wisły
30. Matołek znów musi uciekać, ścigają go myśliwi i wilk